Guest Gäst Postat 3 mars 2004 Postat 3 mars 2004 Hur gör ni för att gömma era pumpar.....har försökt med det mesta (tycker jag) men jag får det inte riktigt att bli bra efter att ha gömt undan dom......tappar som effekten av att strålen styper i nån sten eller liknande....har ni några schyssta tips? Citera
Guest Gäst Postat 3 mars 2004 Postat 3 mars 2004 Hej, Japp, jag har placerat min pump under några levandestenar och sedan har jag dragit pvc i en böj runt ena stenen (bakom) och den syns inte alls (om man inte tittar extremt noga). Annars var jag lite inne på att dremla bort en stor bit ur en levandesten (den största jag har) och sedan borra ett hål rakt igenom för att leda ut utblåset, men jag tyckte att det var lite synd att förstöra stenen. Citera
Guest Gäst Postat 3 mars 2004 Postat 3 mars 2004 Även jag hade PVCrör för pumpen innan jag skaffade en Tunze Stream, funkar bra och gör det så osynligt som möjligt. Kika på min hemsida för bilder på hur jag gjorde. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.