Christer T Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Hur kan jag ta kål på Lobophora variegata? Tycker inte direkt att dom är fula men dom håller på att ta över för mycket. Citera
Christer T Postat 14 mars 2006 Författare Postat 14 mars 2006 Här är ett par bilder på skiten..... Citera
diskustok Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 har också fått nått liknande undrar också hur man tar bort desse har lyckas rycka bort lite men vill får bort det på annat vis hoppas vi får hjälp;) Citera
pwin Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Skaffa en Naso litturatus, den rensar karet från dessa alger på ett par veckor. /Per Citera
Christer T Postat 15 mars 2006 Författare Postat 15 mars 2006 Skaffa en Naso litturatus, den rensar karet från dessa alger på ett par veckor. /PerSkulle gärna ha en sån men mitt kar är för litet. Någon som kan hyra ut en? Eller om jag köper en så kanske någon vill ha den för 60% av priset efter en månad eller två? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.