Fisherman`s Friend Postat 1 april 2020 Postat 1 april 2020 Har tänkt mig att enbart köra med konstgjord sten av moraliska skäl och att de även är snyggare. Har tänkt mig ett paket med Caribsea Nano Arces plus ett paket med Caribsea Sea Shapes. Mitt kar är på 250 liter och min tanke är en mycket öppen aquasqape. Någon som har erfarenhet av Caribsea ? Citera
Tobbe.R Postat 2 april 2020 Postat 2 april 2020 Hej kör med dom även real reefrock, men varit extremt nöjd med caribsea lycka till Citera
Fisherman`s Friend Postat 2 april 2020 Författare Postat 2 april 2020 Har du bild ? Hur många kg kör du med tänkte börja med en låda av caribsea shapes och en caribsea arches nano. Är det för lite för ett 250 liters ? Citera
Livingstone Postat 5 april 2020 Postat 5 april 2020 Jag har 468 liter display och har valt att bygga mycket mot baksidan. Vill både få till rejäl höjd på vissa ställen för placering av koraller och förhoppningsvis lite syrefattiga miljöer m mer stillastående vatten. Jag har ca 25kg CaribSea Life Rock, 25kg levande sten och 10kg revpelare. Vad du behöver beror ju på många aspekter men bra m mycket porösa strukturer för bakterier att kolonisera. Bild på när revet var nybyggt: Skickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.