Cathulu Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Är det någon som har använt sig av OceansMotions i Sverige ?Som har lite erfarenhet.Jag frågar för att hade tänkt starta upp ett nytt projekt med bara en "fet" pump i baljan.//Jens Citera
GustavF Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Jag tror detta har frågats tidigare och då tror jag inte någon Svensk hade testat. Du får helt enkelt bli den första Citera
MattiasN Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Finns det något företag i Svedala som säljer Ocean Motions? Är det Svedala utanför Malmö då eller? Har aldrig sett något företag med akvarieprylar därifrån..... Citera
metcrue Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Finns inte till salu i sverige, men det är nog inga problem att få den skickad. Detta mail fick jag för ett tag sedan när jag funderade på en.Hi Daniel The 4 way is available with a 240v motor, it will handle the pump you haveeasily, shipping to Sweeden is not a problem at all.thank you for the enquiry Paul Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.