remne Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Tja!Jag är på G att köpa mig en deltec APF600, och tänkte först höra med lite folkom någon äger en sådan och kan säga ett par väl valda ord om den? Pumpen som följer med tex, låter den mycket? Har den tillräckligt tryckt för att göra sitt "jobb"?Är skummaren effektiv? Duglig?Har försökt hitta åsikter ifrån folk om denna skummaren men har inte lyckats så bra.MvhAndreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Addonic Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Hej, jag har själv kört med den i ett år , och den gör verkligen sitt jobb. Gör man bara en ljuddämpare till insuget för luften så låter den inget. Skall själv ta och sälja min för att jag har uppgraderat till en AP702. Så hojta till om du är intresserad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
remne Postat 28 mars 2006 Författare Dela Postat 28 mars 2006 Hej, jag har själv kört med den i ett år , och den gör verkligen sitt jobb. Gör man bara en ljuddämpare till insuget för luften så låter den inget. Skall själv ta och sälja min för att jag har uppgraderat till en AP702. Så hojta till om du är intresserad.Ok! Vad för pris hade du tänkt dig? och hur gammal är den?Inga andra som har några åsikter om denna skummaren? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Addonic Postat 28 mars 2006 Dela Postat 28 mars 2006 Tyvärr redan såld. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.