Guest Gäst Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 Har nu en period av alger. Men inget fel med det vet varför. Det som bekymrar mig är att det har kommit vita ludna K*konger som är mellan ½-1cm stora. vet inte vad de är och om det är ofarliga eller dåligt vet jag inte heller. Vore ju toppen om man kunde få lite vägledning hära om vad man ska göra. Innan det går överstyr Citera
Guest Gäst Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 Sitter dom i skuggan? De är helt ofarliga ifall det är de jag tänker på. Har du någon bild? Citera
Guest Gäst Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 Är det en sådan här? Är det en sådan här? Är det en sådan här? Är det en sådan här? Citera
Guest Gäst Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 Japp exaktamento. Det är en sådan, vad gör dom?? Och e det lönt att bli av med dom?!?! Citera
Guest Gäst Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 Det är en q-tip spoonge. Helt ofarlig, de filtrerar vatten efter käk. Citera
Guest Gäst Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 syconoid sponge heter dom på Engelska. Ofarliga precis som Björn säger. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.