Mattias.Gustavsson Postat 14 augusti 2021 Postat 14 augusti 2021 Hejsan Jag behöver lite hjälp av kunnigt folk här på SG. Jag har en fisk sa sakta men säkert fått brunare färg runt ögonen och framförallt runt gälarna och munnen Är relativt ny i denna hobbyn så jag har inte tillräckligt med kunskap än för att veta om detta är en sjukdom/skadedjur eller inte. Men tycker ju inte att det ser så vidare bra ut. Tycker inte att den verkar stressad. Funkar bra med de andra fiskarna. Hängt med över 1 år. Äter bra. Matar fiskarna med formula 2 pellets, mysis artemia etc även lite extra vitaminer i frysmaten. Så för er som kan, gärna lite hjälpsamma kommentarer. Tack på förhand Citera
blob Postat 14 augusti 2021 Postat 14 augusti 2021 Kanske en acanthurus pyroferus som ändrar färg bara Citera
Mattias.Gustavsson Postat 14 augusti 2021 Författare Postat 14 augusti 2021 39 minuter sedan, blob skrev: Kanske en acanthurus pyroferus som ändrar färg bara Efter att jag läst och tittat på en hel del bilder så tror jag att du har rätt! Tack så mycket för hjälpen, en glad överraskning om det är så. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.