morphriz Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 Hej, vad tycker ni om renhållningspaketet de annonserar på, http://www.marinelife.com?? Ska köpa lite macros därifrån så jag tänkte slänga in lite mer jox, om det nu är värt det, när jag ändå håller på. mvh Mattias Citera
GustavF Postat 14 maj 2006 Postat 14 maj 2006 Frakten var ju inte direkt gratis (30 Euro), men det verkar ju intressant att de enligt hemsidan skickar levande över hela Europa.Är väl lite mycket eremiter för min smak, men det är ju hur som helst väldigt prisvärt med svenska mått mätt om det överlever frakten.EDIT: Jag missuppfattade visst lite. Trodde Städpatrulllen kostade bara 20 Euro, men det var visst 20 Euro rabatt det gällde. Kostnaden för paketet är 79.50 Euro. Vilket väl fortfarande var rätt billigt med Svenska mått mätt, men inte i närheten så fantastiskt som jag trodde först EDIT: Sen får mna ju betala en hel del extra för emballaget och eventuellt värmepack också. Citera
morphriz Postat 14 maj 2006 Författare Postat 14 maj 2006 He, det har du rätt i. Det var bara rabatt. Lite svårt med den engelskan alltså. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.