norsken Postat 15 maj 2006 Dela Postat 15 maj 2006 Jag tänkte göra ett vattenbyte till heljen skulle villja möblera om lite i karet samtidigt. Va ska jag tänka på me tanke på att firrarna innte gillar att det flyttas om i karet.mvh Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 15 maj 2006 Dela Postat 15 maj 2006 om jag har fattat det rätt så kan det bli så att när man möblerar om i karet så rör man upp massa detrius och så kan man frigöra ammoniak. "Ju mindre man petar i burken destor bättre" har man ju hört, och jag tror det stämmer.Min kusin möblerade om sitt kar nyligen och han fick lite rubbade vattenvärde samt att det bröt ut prick på några firrar.Men men, lika bra att experterna ger dig råd.. så vi inväntar dem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
norsken Postat 15 maj 2006 Författare Dela Postat 15 maj 2006 Jo jag vet allt detta men jag ska lägga i mera sten för nu är det för lite i karet och då måsste jag möblera om lite för att det ska bli snygt.mvh Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.