Gå till innehåll

Premium Akvarium 480liter (120 x 80cm) med high-end bänk i aluminium och luckor i komposit


pepe

Rekommenderade inlägg

Jag säljer nu mitt akvarium med tillhörande bänk på grund av flytt. All övrig utrustning och teknik samt allt levande åker med mig i flytten

– det är endast akvariet med bänk som säljs.

 

Akvariet är ett premium akvarium av högsta kvalitet, beställd och tillverkad på beställning av Elos i Italien. Akvariet är ett Elos 120XL Pro, 480 liter, 120 x 80cm, höjd 50cm. Pro-drain-overflowbox från Elos med dubbel avrinning (2 rör ned till sump) + 1 retur.

 

Tillhörande high-end-bänk i aluminium med upphöjd botten för placering av sump (och lufting av golv under). 120 x 80cm. Höjd 90cm. Justeringsbara ben för att kompensera för eventuella ojämna underlag.

 

Luckor i komposit fästs med magneter och plockas enkelt bort när man jobbar med sumpen. Fullständigt beräknad för saltvatten utan att det slit. Luckorna är spraylackade i specialnyansen Titanium av Elos. Verkligen premiumkänsla.

 

Nypris för härligheten för 2 år sedan var €6.100, levererad direkt från Elos i Italien.

 

Allt säljs nu för lägst 15.000 kr (eller högre bud vid flera intressenter).

 

Akvariet måste hämtas av köpare under påsken. Flytten av allt levande borde gå iväg fredag 29 mars så upphämtning av akvariet sker av köpare på Östermalm i Stockholm under helgen 30-31 mars.

IMG_2112 3.PNG

IMG_2115 3.PNG

IMG_2114 3.PNG

IMG_2113 3.PNG

IMG_2110 3.PNG

IMG_2116 3.PNG

IMG_2111 3.PNG

Ändrat av pepe
  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...