grizz Postat 23 maj Postat 23 maj jahapp då vart de nytt kar igen! Denna gång ett 54l AIO kar med måtten 60x30x30. får se vilken teknik som kommer användas, men det fick följa med en liten skummare och en ledramp. dock var den inte på så hög styrka. får se hur korallerna reagerar. (jag har 3 andra alternativ jag kan montera ifall det behövs) bla maxspect rsx. original "retur" pump var kraftigare än jag trodde så ska prova att enbart köra med den i början. inriktning på denna kommer bli som tidigare kar, mjuka koraller och nån rolig fisk. Flyttade över stenar och fillermaterial från mitt andra akvarium igår. Citera
grizz Postat 24 maj Författare Postat 24 maj Hoppnät å ny belysning monterad idag. Orginal lampa fungerade men denna var betydligt starkare. Citera
grizz Postat 1 timme sedan Författare Postat 1 timme sedan Liten uppdatering. Petat ner lite blandade koraller / fraggar från mitt andra akvarium. sarcophyton sinularia Lithophyton Collospongia auris photosynthetic sponge Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.