Postat 23 majMaj 23 jahapp då vart de nytt kar igen! 🙈 Denna gång ett 54l AIO kar med måtten 60x30x30. får se vilken teknik som kommer användas, men det fick följa med en liten skummare och en ledramp. dock var den inte på så hög styrka. får se hur korallerna reagerar. (jag har 3 andra alternativ jag kan montera ifall det behövs) bla maxspect rsx. original "retur" pump var kraftigare än jag trodde så ska prova att enbart köra med den i början. inriktning på denna kommer bli som tidigare kar, mjuka koraller och nån rolig fisk. Flyttade över stenar och fillermaterial från mitt andra akvarium igår.
Postat 24 majMaj 24 Författare Hoppnät å ny belysning monterad idag. Orginal lampa fungerade men denna var betydligt starkare.
Postat 18 juniJun 18 Författare Liten uppdatering. Petat ner lite blandade koraller / fraggar från mitt andra akvarium. sarcophyton ⬆️ sinularia ⬆️ Lithophyton⬆️ Collospongia auris photosynthetic sponge⬆️
Postat 12 juliJul 12 Författare Karet tuggar på och fick hem lite fina koraller igår! LobophytumUltra Green⬆️ Sarcophyton Yellow (Tonga/Fiji)⬆️ Sarcophyton (Weeping willow)⬆️ Dendronephthya⬆️
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.