Postat 23 majMaj 23 jahapp dĂ„ vart de nytt kar igen! đ  Denna gĂ„ng ett 54l AIO kar med mĂ„tten 60x30x30. fĂ„r se vilken teknik som kommer anvĂ€ndas, men det fick följa med en liten skummare och en ledramp. dock var den inte pĂ„ sĂ„ hög styrka. fĂ„r se hur korallerna reagerar. (jag har 3 andra alternativ jag kan montera ifall det behövs) bla maxspect rsx.  original "retur" pump var kraftigare Ă€n jag trodde sĂ„ ska prova att enbart köra med den i början.   inriktning pĂ„ denna kommer bli som tidigare kar, mjuka koraller och nĂ„n rolig fisk.        Flyttade över stenar och fillermaterial frĂ„n mitt andra akvarium igĂ„r.     Â
Postat 24 majMaj 24 Författare HoppnÀt Ä ny belysning monterad idag. Orginal lampa fungerade men denna var betydligt starkare.
Postat 18 juniJun 18 Författare Liten uppdatering. Petat ner lite blandade koraller / fraggar frĂ„n mitt andra akvarium.  sarcophyton âŹïž sinularia âŹïž  LithophytonâŹïž Collospongia auris photosynthetic spongeâŹïž
Postat 12 juliJul 12 Författare Karet tuggar pĂ„ och fick hem lite fina koraller igĂ„r! LobophytumUltra GreenâŹïž Sarcophyton Yellow (Tonga/Fiji)âŹïž Sarcophyton (Weeping willow)âŹïž DendronephthyaâŹïž Â
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.