Postat 1 timme sedan1 tim Hej,Jag har en Kamoer X1 Pro 2 V2 WiFi-doserpump som saknar återställningsknapp (reset-knapp), och jag kan inte ansluta den till WiFi. Jag får hela tiden felmeddelandet: ”Device token is not existed”, vilket jag har kunnat läsa mig till att det betyder att jag har en för gammal mjukvara.Jag kan ansluta via Bluetooth, men inte via WiFi. Pumpen har firmware-version 1.0.1, och i appen finns det inget alternativ för att uppdatera programvaran.Mitt 2,4 GHz WiFi fungerar som det ska och en annan doserpump på samma nätverk ansluter utan problem. Det verkar som att min pump inte kan registrera sig mot server.Jag har mejlat Kamoer utan att få återkoppling och börjar fundera på att bara slänga skiten för jag är så trött på saker som inte fungerar, men innan jag gör det tänkte jag kolla om det är någon här på forumet som haft samma problem och som eventuellt har en lösning?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.