BAminoff Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 Mitt kar står vid en norrvägg vid sidan om ett fönster . Om jag öppnar fönstret strömmar kall luft in mest där skummarens vatten kommer ut. Fungerar jättebra som kylning men jag törs inte för det finns kanske nån anledning att inte göra så smuts som kommer med luften och så har en ful fläkt som låter nu.Vad säger ni som vet kan man kyla med friskluft?Förresten jag har turbobebisar ser ut som små kanelbullar jttesöta.MVH BA Citera
Draedon Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 det som slog mig direkt var: frömjöl!tex min bil är helt gul av den där skiten, tvättar man bilen är den gul igen på en dag, samma sak med utemöbler osv. helt sanslöst vad mycket skit som virvlar runt i luften.borde väl inte vara så bra att få massa frömjöl i burken? Citera
morphriz Postat 12 juni 2006 Postat 12 juni 2006 Det räcker nog att bara cirkulera luften vid akvariet. Jag har öppnat foderluckorna och ställt en 30cms bordsfläkt på mitt guldfisk kar, sänker temperaturen med totalt 3.5-4 grader. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.