Gå till innehåll

Hur vi behandlar varandra.


BAminoff

Rekommenderade inlägg

Jag kan ingenting om fiskar och koraller men jag har hållit på med hästar i 40 år och har då sett och hört en hel del.

Min tanke när folk frågar om saker är ju att då har man i alla fall en vilja att göra rätt eller det vi tror är rätt.

Mycke kan man vetenskapligt bevisa men en hel del när ,man hållet på med djur, är erfarenhet och känsla och om vi gör rätt eller fel är ofta svårt att veta om inte det stackars djuret dör.Vi kan ju faktiskt inte fråga hur det är och få ett säker svar. Dom flest gör det dom tror på och det måste man ju respektera även om man inte tror så själv. De flesta vill verkligen sitt djurs bästa.

Sen har jag faktiskt förståelse att de som hållit på länge blir trötta på dumheter som nybörjare gör ju längre man håller på ju fler gånger får man se samma dumhet

Med tanke på debatten i andra trådar vill jag säga.

Som 48 årig tant på detta forum har jag ställt frågor och alltid fått bra svar när jag klumpar mig och kall kofisk för sjöko måste jag ju bjuda på en del skämt tycker jag.

En vänlig hänvisning till en annan tråd som man inte har hittat är en jättebra hjälp att komma vidare i sitt tänkande den är ju dessutom klar så man behöver inte vänta.

MVH BA

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...