Guest NoName Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Håller med! Och tack jimmy, gillar när folk snokar fram gammla tårdar! Kan du inte snoka fram massor? .KH's dessutom som var så välbesökt garanterat fler med oss som vill se! Citera
-FH- Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Dagens.. Skall bara hälsa från min bror.. Tror att han inte kan komma in på SG. Hans kar fungerar utmärkt, har lite bilder men låter min bror avgöra vilka som skall publiceras. Citera
jimmy Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 vadå inte kan komma in säg vad det är så hjälper vi till vi saknar honom Citera
-FH- Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 vadå inte kan komma in säg vad det är så hjälper vi till vi saknar honom Detta hände väl när bytet om hotmail kom... Han får ju helt klart göra en ny fast inte hotmail då. Citera
-FH- Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 OBS! Dessa bilder är tagna av mig och min bror har inte sett dom.Om dessa inte är godkända av honom när han ser dom så åker de bort. Citera
MotorShip Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 Snyggt ! Både invändigt som utvändigt! Så vart man lite avis igen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.