Guest Gäst Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Vilket lim ska jag ha om jag använder polypropylen DVS vanligt avlops rör. Håller på att bygga ett kolfilter funkar det med tangit lim ? Citera
Guest Gäst Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 polypropylen? jag är lite osäker nu men om det är det nya materialet som de gör avloppsrör av så går det inte limma alls utan de svetsas samman Citera
Guest Gäst Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 OK Japp detär nya avlops rör jag har det låter säkrare att svetsa ska prova det imorgon Citera
Guest Gäst Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 varför inte skaffa avloppsör i pvc istället, vad jag förstår så är det nästan omöjligt att svetsa själv utan specialverktyg Citera
Guest Gäst Postat 21 mars 2004 Postat 21 mars 2004 Ska prova detta är inte direkt något tryck på det få se om det funkar annars så får jag byta detta va vad jag hadde hemma när jag började bygga Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.