PACE 1 Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Är det normalt att skummaren strejkar då man precis har kört igång fosfatfilter med rowaphos?Igår skummade den som vanligt väldigt mycket rostbrunfärgat som rowaphosen hade färgat av sig, men nu på morgonen när jag vaknade så skummade den inte precis som den strejkat. Citera
PACE 1 Postat 2 augusti 2006 Författare Postat 2 augusti 2006 Är det normalt att skummaren strejkar då man precis har kört igång fosfatfilter med rowaphos?Igår skummade den som vanligt väldigt mycket rostbrunfärgat som rowaphosen hade färgat av sig, men nu på morgonen när jag vaknade så skummade den inte precis som den strejkat.Det har nu gått ca 3 tim sen sist och nu skummar den perfekt som det ska."skumt" Citera
PACE 1 Postat 2 augusti 2006 Författare Postat 2 augusti 2006 Det har nu gått ca 3 tim sen sist och nu skummar den perfekt som det ska."skumt"Jag kanske överreagerar för snabbt med händelserna.Positivt eller negativt jag vet ej. Citera
uffe2 Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Inget onormalt i detta.Vänta någon eller några dagar, så har säkert skummaren kommit igång igen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.