Guest Gäst Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 Man har ju hört att Lo Vulpinus ibland ska vara duktig på att äta bubbelalger (Valonia). Nu undrar jag vad för erfarenhet ni har av det här. Personligen har jag 50% i resultat. En Vulpinus åt upp det mesta i algväg, inklusive Valonia... och den andra rörde det inte alls. Dock fanns det gott om andra alger till den "late"... Så frågan lyder - Har era Lo Vulpinus ätit Valonia eller ej? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 Min lo vulpinus var duktig på att äta alger i början. Nu är den stor fet och lat. Men den verkar fortfarande gilla valonia. Har bara haft en men den har varit bra på just valonia och caulerpa men i övrigt rör den inget. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 Har fått en massa valonia jag me.. och funderar på en lo vulpinus.. Men vill i så fall veta att den verkligen äter upp.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.