Peppz Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 Jag har köpt en anemon, eller snarare köpte sten och fick med en anemon.I min hast så otroligt nog glömmde jag fråga va de var för anemon...Så jag bifogar en bild här nedan.Vad kan de vara måntro? Citera
diskustok Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 hejsan har din anemon lila prick på topparna så fall har jag en likadan så fall kan jag kolla upp det Citera
Peppz Postat 5 augusti 2006 Författare Postat 5 augusti 2006 hejsan har din anemon lila prick på topparna så fall har jag en likadan så fall kan jag kolla upp detJapp den har lila prickar på topparna! Citera
Doris Postat 5 augusti 2006 Postat 5 augusti 2006 De kan inte vara en Condylactis gigantea , Den har ofta lila toppar eller prickar men de finns många sorter http://www.planetfish.com.br/invert/imagens/gigantea.jpgMvh Magnus Citera
diskustok Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 ja det sr ut som den jag kan dubbel kolla på jobbet har böcker och listor där för vi har beställt hem en sådan nyligen så ska kolla upp det Citera
-FH- Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Såg flera exemplar av dessa vid en affär för några mån sen.Tror nog dom sa att det var en variant av bubbeltipanemon.. Fast albino. Citera
Peppz Postat 6 augusti 2006 Författare Postat 6 augusti 2006 Jag kan tillägga att den har väldigt korta tentakler, kanske max 2 cm. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.