Peppz Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Ja nu är jag här med mina ID frågor igen Jag pillade nyss lite med karet å såg då en mussleliknande sak hänga uppe på en ruta.Vettefasen hur den tagit sig dit upp och när. Aldrig sett den tidigare!Vad är de för nånting? Nånting faligt?Bilder: Citera
GustavF Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Ja någon sorts mussla ser det väl ut att vara. Musslor kan väl vara motilare än vad man tror om de ges tillfälle. Den lär nog inte vara det minsta farlig. Citera
Peppz Postat 6 augusti 2006 Författare Postat 6 augusti 2006 Sedär.Dendära rackaren har jag aldrig sett förut.. å ja har haft igång tanken i 3 månader.Undra hur fasen han har klarat sig, ja har ju så sunkig belysning. Citera
GustavF Postat 6 augusti 2006 Postat 6 augusti 2006 Den lär nog klara sig utmärktutan belysning. Skulle tro att det ej är en fotosyntetisk mussla utan den skaffar nog all energi genom filtrering av vattnet. Citera
Peppz Postat 7 augusti 2006 Författare Postat 7 augusti 2006 Okay.Jag kikade in i tanken för en stund sen och såg då att en räka höll på o frossa för fullt i den, slet å bände i skalet, så jag tog upp den och humpade ner den i en annan tank omgående.Får hoppas att den överlever bara.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.