Jurgonh Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Hejsan.. det är ingen här som skall fara mellan Helsingborg och Umeå eller i närheten? Jag har möjligtvis ett akvarium på gång till bra pris. men det kostar över 2000 att skicka med bussgods, så jag skulle behöva få upp det lite billigare.. hör av er om ni har nån lösning. Citera
Drullputt Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 D var d j*ävligaste !! När jag beställde ett 200L kar med sump, möbel + massa annat som totalt vägde 150kg och kom på en smockfull pall kostade frakten 300:- med DFDS ända fram till dörren. Citera
Jurgonh Postat 7 augusti 2006 Författare Postat 7 augusti 2006 D var d j*ävligaste !! När jag beställde ett 200L kar med sump, möbel + massa annat som totalt vägde 150kg och kom på en smockfull pall kostade frakten 300:- med DFDS ända fram till dörren.det lät ju jävligt intressant...hur långt var det?var kan jag få mer info om detta? Citera
Drullputt Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 Fraktades från Kalmar upp till Piteå.Ingen aning var man kan få info, var killen jag köpte av som lastade på en pall och skickade iväg grejorna med DFDS. Tog två dagar sen stod pallen utanför min dörr. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.