Gå till innehåll

Metal halide


sectobbe

Rekommenderade inlägg

Någon som har handlat från fastlight.co.uk??? jag fick bestält en lampa men sen läste jag litte mer på deras sida och då står det att dom bara säljer till uk?? jag fick i alla fall betalt hoppas jag får min lampa 400w Coralvue Single Ended 14,000k E40 Metal Halide Lamp

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har du en 960 liter skulle jag nog köra 2 st 400 watt sen 1 250 elr också 400 watt

jag har 2 st t5 80watt och 2 st 54watt ska nu montera in min första mh 400 watt så jag ska sätta in två tycker du? jag har tre men det blir kanse för mycket? va länge ska jag ha på mh tycker du? va många tim om dan?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har 2 st t5 80watt och 2 st 54watt ska nu montera in min första mh 400 watt så jag ska sätta in två tycker du? jag har tre men det blir kanse för mycket? va länge ska jag ha på mh tycker du? va många tim om dan?

t5 orna ska köras som vanlig dagsljus men mh ska vara några timmar mindre tycker iaf jag kör då 2 st 400 wattare det räcker väl då :D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...