Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Känner att jag blivit lite småkäri denna sorts skivanemon, dock har jag inte lyckats hitta några priser på den här i sverige,kanske är ovanlig,vad vet jag. Är det någon som har en sådan och har lust att skicka upp en bild så man får bli lite avundsjuk? Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Det finns massvis med olika Ricordea... Vilken sort är det du menar? Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Max hur går det med din anlägning har du kommit igång ännu. Lite kul med folk som inte är så hemskt långt borta. Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Trodde det bara fanns två sorter; florida och yuma(?)... Såg en del bilder på RC på riktigt vackra och färgglada sådana,letar de sig överhuvudtaget hit till kalla ensliga sverige? Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Hehe jag har en stackars!!Fick ett skott utav en i Uddevalla.Undra bara hur man får det att föröka sig mer. Har haft den i ca ½år men ser inga tendenser till knoppning..Dom andra skivanemonerna knoppar sig friskt Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Fick med en sådan där med en levande sten jag köpte, har bara haft den ca 2-3 mån men den har växt ganska så mycket. Försökte bifoga en bild men det lyckades visst inte Tjusig är den hursomhelst! Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Brukar ni mata era Ricordea? Jag har inte gjort det tidigare men jag funderar på att börja, om de växer snabbare då. Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Nope men det kanske man skall göra.Ser verkligen ut som en liten liten anemon med sina "bubblor" på ytan å den gröna knappen i mitten.Skall testa med Finhackad räka Citera
Guest Gäst Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Hade vita mygglarver i frysen, jag testar! Clownen verkar smaska i sig en och annan! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.