Postat 10 oktober 200618 år Jag har fått rödaslemalger och vill ha bort dom.NI som har provat vad tycker ni?/Robert
Postat 10 oktober 200618 år men det medlet måste varit felblandat eftersom direkt när jag slängde i det så drog alla koraller ihop sig
Postat 10 oktober 200618 år jag har använt det och det funkade bra för mig,kol ska man inte ha samtidigt,men skummaren ska vara igång,väldigt viktigt att man följer bruksen till 100%
Postat 10 oktober 200618 år Författare Jag pratade med Bengt idag, han sa att norrmännen kör med anti red och kol utan problem. /R
Postat 10 oktober 200618 år Författare jag har använt det och det funkade bra för mig,kol ska man inte ha samtidigt,men skummaren ska vara igång,väldigt viktigt att man följer bruksen till 100%Och inget dog?Vad hade du i karet, mjuk och stenkoraller?/R
Postat 10 oktober 200618 år Författare förstår inte vitsen riktigt baraHan menade att det blir massa giftiga ämnen i vattnet när det dör./R
Postat 10 oktober 200618 år nä,inget dog,men jag körde kol mellan behandlingarna,och efter. jag har både mjuk o stenkorallr
Postat 10 oktober 200618 år Författare Hur är karet i dag, har du märkt någon förändring på något annat?(till det sämre).
Postat 10 oktober 200618 år nej,till det bättre bara,kalkalgerna har kommit tillbaka där slemalgerna satt.men jag tror att man måste göra exakt som det står i bruksen,och se till att skummaren ärok.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.