Gå till innehåll

Valentini


Robban

Rekommenderade inlägg

tjena! jag hade en solandri i mitt kar och den rörde aldrig nåt i korall väg. vet inte hur det är med en valentini men dom är väl rätt jämn lika skulle jag tro. det enda var att min ville mumsa och smaka lite på eld räkan i början men han gav sig med det efter ett tag. annars är det fruktansvärt härliga fiskar! lite små personlighets drag emellanåt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jo jag höll ett antal kulfiskar i ett bräckvattenskar i mina tonår. Precis som du säger de har personlighetsdrag. Om de kanske tar en snigel eller två, eller nåt annat de kan hitta i stenen känns överkomligt. Men mina koraller är heliga!

Jag tror jag mest är orolig för en ev toxin utsöndring vid stress eller sjukdom, precis som alla box/puffers kan göra. Och så står jag där med en WIPEOUT.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

sniglarna rörde min aldrig och inte korallerna heller men dina kanske smakar bättre ;)

jag råkade ut för en "fisk död" i våras då det strök med några utav invånarna där ibland kulan men det hände inget med vattnet ang gifter och sånt men jag hade kanske bara vanlig bonn röta :)

provar man inget får man inget veta ;) hehe, om man törs när det gäller ett salt kar fullt med sps juveler!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...