Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Jag har köpt en Tunze 3130.. undrar nu hur djupt ner den ska sitta...tänkte kila fast den bakom min bakgrund..kunde inte använda upphängningen som man skulle..ramlisten var i vägenhoppas på svar Mvh Peder Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Har en mindre modell,tolkade som att vattenytan skulle vara i höjd med linjen som är 2cm från toppen. Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Att kila fast den är nog ingen bra ide då det kan bli väldiga resonans ljud går kanske lösa med att kla in den med nått bämdande mattreiel Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 vattenytan skall vara mellan 26 och 30mm upp från skummarens botten Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Jag ville bara nämna en lustig sak. Jag har inte gjort ren skummarkoppen på två månader. Men den skummar ordentligt ändå trots att röret är enormt skitigt. Kanske det är för att det är så tjockt. Isåfall är ju 3130 underhållsfri. Förutom att tömma kopppen 1g i kvartalet. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.