GreyGoldfishes Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 när det gäller pump till ett kar på 63-112 l (ej inköpt än) tror ni att en AquaBee pump är ett bra val och isf tror ni att det är bra med vågmaskin även i ett så litet akvarie? vågmaskinen är av märket Hydor. (:Moderator's upplysning: Ändrat rubrik. Vänligen välj en passande rubrik // Petrol Citera
oveb Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Hydor flo tycker jag är kanon i ett litet akvarium, klart underskattad manick. Kanhända ballar den ur på sikt av saltet men då får iallafall min stå ut med ett vinägerbad... Citera
GreyGoldfishes Postat 1 november 2006 Författare Postat 1 november 2006 oh! tack tack vet du om man kan koppla den på AquaBee pumparna? Citera
acuario Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Välkommen Malin till detta forum. Här kommer du att få hjälp av många duktiga och hjälpsamma akvarister. Ett litet tips bara! det är lättare om du samlar ihop alla dina frågor i en tråd så blir det enklare än att hoppa fram och tillbaka. Hoppas att du får en trevlig vistelse här hos oss galningar. Citera
GreyGoldfishes Postat 1 november 2006 Författare Postat 1 november 2006 oh O__O tänkte bara att de blev lite konstig om man frågade om tex skummare under lyse ^o) men iaf tack så mkt Citera
Manks Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Gör en tråd under "Mitt första akvarium" och döp den till "planeringsråd inför start av 100" liter eller något annat passande så hittar vi lättar dit... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.