Guest Gäst Postat 12 april 2004 Dela Postat 12 april 2004 Jag skulle vilja ha en elektronisk termometer i mitt kar, men dessa brukar väll va gjorda i metall!? Hur löser man det enklast? Något tips? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Dela Postat 12 april 2004 limma in den i nåt tex sillicon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Dela Postat 12 april 2004 Jag köpte en i som är inplastad med sugpropp på, kostade mig 120;- tror jag. Har haft den i 5 månader och är nöjd. Den fanns i höstas på a-lagret och är ljusblå i färgen (kanske 2X3cm). Men det var kanske något proffsigare du var ute efter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Dela Postat 12 april 2004 Simon: så länge den funkar och är elektronisk så är jag nöjd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Dela Postat 12 april 2004 jag kan inte tänka mig att mätresultatet påverkas nå nämnvärt om givaren är in limmad din temperatur i karet ändras ju inte så fort Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sebastianboos Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 är det en sådan här du menar? jag köpte en idag. fungerar klockrent. har testat och jämfört den med en flytande, saltmätaren och en på tråd. visar samma... kostade bara 95kr. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peter Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 var köpte du den?// Peter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HeNkedeh Postat 24 september 2005 Dela Postat 24 september 2005 Finns på www.pwss.se för en hundring Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Torsten Postat 24 september 2005 Dela Postat 24 september 2005 Åleds har den oxå.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
sebastianboos Postat 27 september 2005 Dela Postat 27 september 2005 mmm, stämmer. men jag köpte min i den lokala affären kostade 85kr.. verkar fungera bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.