Draedon Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 har en röd stjöstjärna som jag har haft i säkert ett halvår.Men igår så såg jag att han har förlorat en arm, armen låg på en sten och stjärnan kröp därifrån. vad håller den på med? är det någon som har varit på den? vet inte vad jag har fått för liftare med stenen.. eller håller den på att tyna bort helt enkelt?har hört att dom kan ha svårt att hitta käk. Citera
Daniel N Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 har en röd stjöstjärna som jag har haft i säkert ett halvår.Men igår så såg jag att han har förlorat en arm, armen låg på en sten och stjärnan kröp därifrån. vad håller den på med? är det någon som har varit på den? vet inte vad jag har fått för liftare med stenen.. eller håller den på att tyna bort helt enkelt?har hört att dom kan ha svårt att hitta käk.Om sjöstjärnan är klen kan det vara brist på mat. (Var så för mej när den fick mindre sand att böka i) Annars är det svårt att säga när man inte vet vilken art det är frågan om.Daniel Citera
Draedon Postat 21 november 2006 Författare Postat 21 november 2006 är inte säker, men jag gissar på röd linkia. Citera
Drullputt Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Den håller på att tyna bort. Min röda gjorde likadant, tappade den ena armen efter den andra tills den dog. Citera
Doris Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Ja har en annan stjöstjärna som oftar tappar en arm ,det gör den typ en gång imånaden , På deta sätt förökar den sig på,, Armen som låsnat växer de ut en ny tjärna påMvh Magnus Citera
Dallaman Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 min tappa 2 armar när den skulle in o känna på impellern i min maxijet1000 för ett par månader sen, men nu kommer det nya armar igen, Du har inga pumpar i karet...? Citera
Draedon Postat 21 november 2006 Författare Postat 21 november 2006 Du har inga pumpar i karet...?Nej jag kör cirkulationslöst.. har 2 st. tunze stream 6000, men jag vet inte hur han skulle få in en arm i en sån... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.