Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Har en favia som har en blåsa som bara blir större och större. Vad är det som är på gång med den? Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Hur känns den i konstistens om man petar på den??Den kanske bara blåser upp sig med vatten å inte lyckats putta ut det igen Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Det är fullt med vatten men det har vart tomt emellanåt. Då blir bulan helt platt men efter ett par dagar så är då är den där igen. Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Den ser precis likadan ut som på bilden igen skillnad. Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Hej, nu har bubblan/blåsan gått sönder, jag skulle flytta på den igår och då sprack den. Vi får se hur den klarar det?? Jag skall ta några bilder senare får ni se hur den ser ut. Citera
Guest Gäst Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Jag skulle gissa på att den står i för hård ström. Om en korall inte ser ut att trivas, så kan man försöka flytta runt den för att få den att trivas bättre. Den kan få för lite eller för mycket ljus och/eller för lite eller för mycket vattencirkulation. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.