Jaken Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Det här är utan tvekan den sjukaste frag-videon jag någonsin sett.Robot Coral Fragging Citera
Draedon Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 sci-fi nörd + saltnörd = robot fragging? Citera
Jaken Postat 27 november 2006 Författare Postat 27 november 2006 Fy fan killen har fler pshycho filmer om akvarium. Om det är såhär man blir så ska jag nog skaffa en ny hobby. Han har nog rökt lite för mycket nori.GoniporaLyssna på texten. Killen är ju helt totalt akvarieskadad. Robot ExtravaganzaÄr det såhär man blir när man jobbar i saltbutik för länge? Citera
daniel_i_malmö Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Haha. Helt skruvat. Och mycket fascinerande, framför allt 'Robot Extravaganza'. Citera
gesi Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 fan vad du hittar sjuka grejer hela tiden jaken.. Citera
Jaken Postat 26 januari 2013 Författare Postat 26 januari 2013 Misstänker att det är endel på guiden som missat dessa klassiska videos.Nu när jag tittar närmare ser det inte ut som att det är Fredrik på Triton som gömmer sig därinne i dräkten?Snofru 4 life Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.