Gå till innehåll

har ni varit med om detta!!?


gesi

Rekommenderade inlägg

jag e så trött på kvalitén på vissa grejor..

först fick jag en trasig ballast från coralvue (tog en månad att byta ut och får tjafsa om fraktkostnaderna..)

och nu så pajjade min grotech doserpump (sld 1800) efter bara 1 månads användning..

jag som tyckte att jag hade köpt lite dyrare saker för att de ska hålla..

e så trött på Grotech!

pumpen doserar ojämnt (1ml=0,75, 10ml=12,5...osv.) och när jag hörde av mig till de ang detta så fick jag svaret att de rekomenderar en timer till pumpen..

en timer?till en pump för 1600 spänn och som har justerknappar men ´de knapparna har inga värden´fick jag det oxå förklarat...

ok. köpte en timer. då pajjade pumpen efter en vecka.

grotech säger att det är kanske säkringen som gått och de skickar en ny sån..trött man blir..

jag misstänker att timern (10gr på och av dagligen..) pajjade säkringen isåfall..

e jag för petig eller kan jag kräva en annan sorts pump eventuellt häva köpet??

jag känner inte att jag har varken misskött eller gjort nåt fel med pumpen, hur opålitligt är inte detta?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte du är petig. En pump för så mycket pengar ska funka. Gör den inte det får dom köpa tillbaka den. Inget snack om den saken. Hade samma problem med onoggranhet med Aqua Medica Trippeldospump som var fullkommligt värdelös. Fick ny 1 gång och när även den ballade ur så fick jag lämna tillbaka den utan diskussion.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...