Guest Gäst Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Är det någon som har egnaerfarenhet av denna skummare så är jag intresserad av å höra vad ni tycker,eftersom jag funderar på att inhandla en sådan.se även denna tråd: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forum_posts.asp?TID=41 41&PN=1mvh./Jade Citera
Guest Gäst Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Det ända negativa jag har att säga om, den är att skummarkoppen fta sitter väldigt trögt, så ha den inte långt in i skåpet där den är svår att nå.Annars en bra skummare Citera
Guest Gäst Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Filip: Vad kul att du är nöjd, jag har hört mycket bra om denna skummare men oxå tvärtom men än så länge är de positiva övervägande.hur är ljudnivån?, Och kör du med eller utan sump? Citera
Guest Gäst Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Jag tycker att det är en bra skummare i allmänhet, men på min så har en mellanvägg börjat att vibrera (den är lite lös) och det skapar oljud så man får trycka in det lite då och då. Citera
Guest Gäst Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Ok, men innan den blev lös hur var ljudnivån då? (kan du inte limma fast den?)Har du den kopplad till sump eller kör du utan? Citera
Guest Gäst Postat 1 maj 2004 Postat 1 maj 2004 Jag har inte testat den så mycket men helt tyst är den inte. Jag tror de flesta problem med pumpar är att de orsakar vibrationer mot det närliggande och det är lika dant i det här fallet. Jag läste om en kille som virade in pumpen i bubbelplast och då blev den tyst. Tycker nog det bäste vore ifall du kunde åka till någon affär som säljer den och bilda dig en egen uppfattning(folk har olika åsikter om vad som är tyst och inte).Jag ska nog köra skummare bara på natten och då slipper man ju allt ljud. Återstår och se ifall det funkar =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.