Gå till innehåll

Skummaren Deltec mce 600


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Guest Gäst

Det ända negativa jag har att säga om, den är att skummarkoppen fta sitter väldigt trögt, så ha den inte långt in i skåpet där den är svår att nå.

Annars en bra skummare

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Gäst

Filip: Vad kul att du är nöjd, jag har hört mycket bra om denna skummare men oxå tvärtom men än så länge är de positiva övervägande.

hur är ljudnivån?, Och kör du med eller utan sump?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Gäst

Jag tycker att det är en bra skummare i allmänhet, men på min så har en mellanvägg börjat att vibrera (den är lite lös) och det skapar oljud så man får trycka in det lite då och då.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Gäst

Ok, men innan den blev lös hur var ljudnivån då? (kan du inte limma fast den?)

Har du den kopplad till sump eller kör du utan?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Gäst

Jag har inte testat den så mycket men helt tyst är den inte. Jag tror de flesta problem med pumpar är att de orsakar vibrationer mot det närliggande och det är lika dant i det här fallet. Jag läste om en kille som virade in pumpen i bubbelplast och då blev den tyst.

Tycker nog det bäste vore ifall du kunde åka till någon affär som säljer den och bilda dig en egen uppfattning(folk har olika åsikter om vad som är tyst och inte).

Jag ska nog köra skummare bara på natten och då slipper man ju allt ljud. Återstår och se ifall det funkar =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...