Gå till innehåll

Vad behöver jag tänka på vid nystart?


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Vet inte riktigt om detta är rätt tråd för detta men skit samma, jag ska starta salt så småningom när plånboken tillåter det, så vill lära mig en hel del om det INNAN jag börjar med det.. :)

Skulle bara höra med va ni tycker man ska tänka på, tänk nu på att jag kan inget om salt vatten i princip... Hjälp mig :))

MVH Oskar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på denna sidan under artiklar, där hittar du det viktigaste du behöver veta vid nystart. Om du inte har alltför mycket pengar att skicka i väg på karet så rekomenderar jag dig att köpa böcker också. Dom kan spara mycket pengar och frustration. En god idé att köpa det redan nu. Om det kvarstår några frågor när du läst artiklarna om nystart så är du välkommen med fler frågor.

MVH

Magnus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ok, tack så jätte mycket.. :)

va inne på djuraffären här i stan å skulle köpa någon salt vattens bok tänkte jag.. men han sa att dom va jävligt svåra att få tag i ? smiley19.gif

ska kolla efter någonstans.. om de finns någe billiga kanske..

fler e välkomna att svara.. så jag har flera alternativ.. smiley17.gif

//Oskar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

bokförlaget akvaristen finns band 2-4 av korallrevsakvariet på svenska.

det är väll tvåan som är intresant i första hand och ettan om man nu kan få tag på den, annars finns det ingen vidare bra info på svenska. korallrevsakvariet finns på många biblotek oxå.

Ändrad av Peter G den 2003September30 kl 16:16

__________________

/Peter G

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, tack så mycket..

Ska kolla upp lite så jag kan köpa lite böcker.. Måste ju läsa på som fan nu.. Så jag kan starta upp å inte få så självklara fel iallafall...

Tack tack..

MVH Oskar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...