Halogen Postat 3 juni 2008 Författare Dela Postat 3 juni 2008 Jadå......men det är kul att ni frågar! Jag har inte haft så mycket tid för det "stora" akvariet, mesta tiden jag får över går till att hålla på med mitt lilla odlingssystem, som håller på att ta form så sakteliga.Jag kan ta några bilder, det har dock inte hänt så mycket. Allt som lever har växt men en del har också dött bla min fina grönpolypiga montipora(plattmaskar). Men som sagt, jag ska ta några bilder snart. Jag väntar på tillfället på en förlängningskabel till min blixt, så kanske bilderna blir lite bättre./ Hälsningar Pär Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 3 juni 2008 Författare Dela Postat 3 juni 2008 Härlig kub du fått till det. Clownen: Är det en percula super?/GustafMan kallar den för percula "Onyx" som är en svartare variant på den vanligare perculan. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 3 juni 2008 Dela Postat 3 juni 2008 Man kallar den för percula "Onyx" som är en svartare variant på den vanligare perculan.Tack, det var så den heter, 25 öringen trillade ned nu. Kanske har att göra med åldern att man glömmer saker eller hur var det nu... MVH/Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg