ppihlstrom Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 jag har en porslinsnigel (?) i min tank,och inatt såg jag att den var uppe o kröp på "stammen" på min euphyllia... är det något att oroa sig för, eller helt ok? Citera
acuario Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Håll noga koll på vad som händer, jag skulle nog allvarligt fundera på att ta bort den. Citera
ppihlstrom Postat 21 januari 2007 Författare Postat 21 januari 2007 vad är det som kan hända? börjar den äta upp korallen eller? jag har tyckt att den sett lite hängig up sista dagarna, men tänkt att det kan ha att göra med att jag stökat om en del - plockat bort all sand o flyttat runt stenarna en del... kan det ha med porslinsnigeln att göra?.... skulle kanske lägga ner den i sumpen så länge?!? Citera
Draedon Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 porslinssnäckor aka "cowries" äter koraller. lämpar sig endast i fish only, annars har du snart ett fish only.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.