MattiasN Postat 5 mars 2007 Postat 5 mars 2007 jag tänkte också försöka dyka upp den 8:e, tror inte jag hinner få i ordning några fraggar att byta med till dess dock.... Citera
Scooby_doo Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Ok, ses imorgon Torsdag kl 19.Skulle vara kul om det kommer många här ifrån SVG och lyssnar på Lasse mm på denna 'salt träff'. "8 Mars. 19.00 MånadsmöteLars Erik Forsberg från Universeum i Göteborg kommer. Ämnet är "Saltvatten med enkla metoder", bl.a kommer Nano-akvarier att diskuteras."http://www.malmoakvarieforening.se/~Henrik Citera
daniel_i_malmö Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Kul att ni kommer! Vi ses i morgon!/Daniel Citera
Scooby_doo Postat 9 mars 2007 Postat 9 mars 2007 Får passa på tacka Malmö akvarieförening samt Lasse för ett intressant föredrag igår om Saltvatten med fokus på Nano akvarium.~Henrik Citera
mikkel Postat 15 mars 2007 Postat 15 mars 2007 Om vi kan komme overens om en dato, ligger jeg gerne hus til og forsøger måske med en lille "Tupperware-happening" med en forhandler om det har interesse?!?! Citera
Platax Postat 15 mars 2007 Postat 15 mars 2007 Jag och Raketforskaren här på forumet tog en fika i dag och funderade på att kolla upp om det finns något intresse för en saltträff med folk från Malmö/Lund och andra städer. Det är alltid kul att snacka och byta ideèr med likasinnade. Det är också ett utmärkt tillfälle att byta diverse fraggar och fisk med varandra på dessa små möten.Så är ni sugna på att träffas och tjöta lite salt så kan ni ju anmäla erat intresse här i tråden så kan vi säkert komma fram till ngt bra datum som passar de flesta. Mvh CarlHej Carl.Saltmöte låter bra, jobba fram en bra träffpunkt så hänger jag på.M.v.hKarl/Platax Citera
Micke_Tj Postat 16 mars 2007 Postat 16 mars 2007 nu är det väl ändå dags att bestämma ett datum. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.