Gå till innehåll

IKS DATORN


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Hej Alla, har nu starka funderingar på att inhandla en IKS dator, men var kan man hitta dessa, vill ju klämma o känna på dem innan man investerar, Är det bara Akvarieudstyr i Danmark som har dessa? Kan man besöka dem? hittade ingen adress så det kanske är e-handel som gäller med dom.... Har någon lite bra info om det finns något företag man kan besöka och se IKSén live?

__________________

Il be back!

Niclas

450L + 110L sump IKS Dator 2x150W MH, Ozon, UV-C, Kalkvatten, Kalreaktor, Nitratfilter mm.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan.

Vad jag vet så finns det INGEN återförsäljare i Sverige som har dom just nu. Och skall man köpa så är det nog Akvarieudstyr som har dom. Billigast på själva basenheten, Tyskarna är billigare på allt annat som man vill ha till tex Styrdosa, Salinitet, Temp, Nivå, Ph mm

Live é nog svårt.

Vad hag vet så verkar det bara vara jag och Johannes som har en IKS hemma!???

Jag är jätte nöjd med valet och tycker att du kan köpa en utan att klämma å känna på dom

__________________

MVH

Christian

wrang.com

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Christian,vet Du om det går att besöka akvarieudtstyr?

__________________

Il be back!

Niclas

450L + 110L sump IKS Dator 2x150W MH, Ozon, UV-C, Kalkvatten, Kalreaktor, Nitratfilter mm.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

AkvarieSelskabet

Laplandsgade 11

2300 København S

Tlf. +45 35362332

Fax. +45 35362331

Butiksåbent: Onsdag 15-19, Lørdag 10-15.

Det ligger på andra sidan vattnet från christiania sett.

De har en liten dörr i något som ser ut som en garageport, så det är knappt man tror att det ligger nått där.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Niclas, nu har IKS släppt ver.2.19. Inte för att jag såg några jättenyheter så jag väntar nog med att uppdatera. Varför greja med nåt som funkar, o de var inget nytt som jag behöver direkt. Men vi kan väl ta det som en signal för att nya Winsoft e på gång. Dom sa väl att den skulle komma ett par dar efter. smiley32.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...