Gå till innehåll

Roberts 360LKina


Dallaman

Rekommenderade inlägg

Får du något glitter med din hybridramp?

nja lite längs bakväggen ca 10-15 längst upp.

Om du skaffar reflektorer till T5rören så kommer du nästan att fördubbla ljuset.

jo jag har 1st från ati, hade tänkt köpa fler men funderar på gå över helt till Led.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Liten uppdatering...

Ny Fisk:

Holacanthus ciliaris

jättenöjd med fisken, äter och låter bli korallerna

.

.

.

Tillsatser:

börjat med coralsnow och sen dess har all cyano försvunnit

sen lite purpleup så att kalkagerna ska växa lite mer på bakväggen.

En ciliaris till, jag drar mig till minnes att du köpte en för några månader sedan?

Jag testade MarineSnow (inbillar mig att det är nästan samma som CoralSnow?) för ett tag sedan och det enda jag märkte var att min nitrat stack iväg lite. Intressant att din cyano försvann med det.

Är Purpleup något man använder även om man har ett bra Mg? Jag utgår från att det innehåller mest Mg?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En ciliaris till, jag drar mig till minnes att du köpte en för några månader sedan?

Jag testade MarineSnow (inbillar mig att det är nästan samma som CoralSnow?) för ett tag sedan och det enda jag märkte var att min nitrat stack iväg lite. Intressant att din cyano försvann med det.

Är Purpleup något man använder även om man har ett bra Mg? Jag utgår från att det innehåller mest Mg?

nej tyvärr är det bara 1 ciliaris men den är fet och fin

har inte uppdaterat tråden sen dess...:smiley9:

vet inte om coralsnow är orsaken men dom få röda fält är vartfall borta, sen jag börja med det.

vet inte vad den innehåller jag är väl mer av en testare :) kalkalgerna breder ut sig vartfall.

Mvh Robert

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...