Forsberg Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Jag har en 3 och en 4 som är totalt ljudlösa.MvhMagnus Citera
Freddi Postat 7 januari 2008 Postat 7 januari 2008 Även jag har en 3:a som är helt tyst, funkar kanon !! Citera
Ivar Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 Hade 2 st Koralia 2 som lät jäkligt irriterande, har nu en koralia 3 och en nano som båda är helt ljudlösa. Citera
Botan Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Vi bytte våra 2 st koralia 4 och nu låter dom helt ok. Har köpt en 3:a till och det låter mer än sötvatten men ändå ganska sovrums tyst. Citera
daniel_i_malmö Postat 14 januari 2008 Postat 14 januari 2008 Jag har varit mycket nöjd med min Koralia 4 sedan jag satte ner den i karet för knappt ett år sedan. Men idag var den tvärdöd. Inte en vibration från den ens. Timingen är lite speciell för igår surfade jag runt och kollade på priser på Koralia 2 eftersom jag bestämde mig för att skaffa tre sådana till mitt 720 sötvatten. Nu vetefan... Citera
Peppz Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Jag är har väl delad erfarenhet om koralia. Hade en korlalia 2 som efter ett tag började låta som ett tröskverk, fick den utbytt men nån vecka senare så började den nya låta som en motorsåg så då provade jag en koralia 3 som fick smidigt ett tag sen gick axeln av i den Jag har dock kvar en 3a som snurrar på och den får sitta tills den brakar ihop, sen köper jag en tunze istället. Har en tunze naonstreamer och är väldigt nöjd med den! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.