LED-byggen
204 ämnen i detta forum
-
Jag har följt de flesta led byggena här på forumet och på andra forum och är imponerad av många. Men jag det som jag skulle vilja bygga i framtiden har jag inte sett någon göra. nu vet jag att det finns en person här på forumet som är väldigt duktig på drivare etc min tanke är följande: ett kretskort med kontroller för 2-n grupper med leds 16-20 leds på varav (8 cool white 8 RB och 2-4 violett/annan färg) jag vill ha ledsen tätt som i vissa fädiga led ramper.. allra helst skulle jag vilja kunna styra varje led för sig. sen för att göra det hela lite omständigare så tycker jag inte om sladdar så att ha massa drivare är inte något roligt. kan man inte ha en drivare och s…
-
- 0 svar
- 1,1k visningar
-
-
Håller på att bygga om min ena ramp samt bygger en till för att kunna ha över ett kar på ca 200*80*70. Vad tror ni om denna fördelning? Driver detta med Jannes kort. Samtliga är 3w High Power Led.
-
- 0 svar
- 1k visningar
-
-
har nu borrat och gängat hål till förbannelse. ny är frågan vad ja ska ha mellan mina leds och flänsen vill ju inte limma dom när ja skruvar fast dom. kan ja använda sån kylpasta som man har mellan prossecorn och kylflänsen i datorn? finns på typ kjell eller måste ja beställa en typ från usa eller liknande? tack på förhand
-
- 5 svar
- 1k visningar
-
-