Annsan Postat 6 april 2007 Dela Postat 6 april 2007 Hej,Jag jobbar på ett naturbruksgymnasium och ska ev hyra in någon som kan tänka sig att föreläsa om saltvattensakvarier nu till hösten.Vem är bäst i Göteborgsområdet, eller i närheten? Tips och mailadresser tages emot tacksamt. tack på förhand/Ann-Sofi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 6 april 2007 Dela Postat 6 april 2007 Kolla med Lasse här på forumet, det är en gubbe som kan ett och annat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 6 april 2007 Dela Postat 6 april 2007 precis, 'Lasse' som bor i Göteborg har tidigare kört föredrag om Saltvatten och Nano i Malmö.~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 6 april 2007 Dela Postat 6 april 2007 Om jag inte är helt ute och cyklar så har Ländström oxå hållt i något föredrag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Candi Postat 6 april 2007 Dela Postat 6 april 2007 jörgen svärd i vänersborg eller tomas ländström är att rekomendera.eller bengt holm från marinakvariet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Annsan Postat 7 april 2007 Författare Dela Postat 7 april 2007 Tack för alla tips, dom kommer va till stor hjälp eftersom jag själv inte har så stor koll (än ) i den här världen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.