Guest candyman Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 är det någon på forumet som vet om man kan ha en stensort som kallas akvarieberg i saltvatten?m.v.h fredde Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 maj 2004 Dela Postat 20 maj 2004 Hejsanjag har sett ett akvarium som hadde detta berg som utfyllnad och det såg riktigt bra ut. Tror att den ej har någon funktion i övrigt som just utfyllnad.Vet ej hur dom gör denna "sten" men ser ut som en kalk/cement blandning som dom sedan brännt i ugn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peter G Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 jag tyckte den liknade en sten som brukar säljas under namnet "lace"det hade jag i mitt akvarium och det var väll inte att rekomendera då den var väldigt kiselhaltig och kunde inehålla metaller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.