krejsi Postat 13 april 2007 Dela Postat 13 april 2007 tjenahoppas ni inte blir för arga på mig nu. men ja kör sötvatten o har precis fått min nya burk. (980L) och ska ha sump och ytavrining. ett i varje hörn. ska jag dra ett separat rör till sumpen elle ska ja låta dom gå ihop o sen gemensamt gå ner i sumpen? /Jack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 13 april 2007 Dela Postat 13 april 2007 Nej du ska absolut ha två separata rör ner till sumpen om du har möjlighet.Blir det stopp i ena röret så räddar den andra dig från att behöva simma in i vardagsrummet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krejsi Postat 13 april 2007 Författare Dela Postat 13 april 2007 där har du faktiskt en poäng. man tackar för svaret Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tobias Postat 13 april 2007 Dela Postat 13 april 2007 Haha, det har ju faktiskt aldrig jag tänkt på heller! klart man borde ha två rör. Jag får ta med det i min beräkning av min lilla burk. Tackar=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.