Gå till innehåll

Koralia pumpar


-FH-

Rekommenderade inlägg

ska inte detta vara en problemfri produkt så fort man får hem den?

Tråkigt att du har problem med din men tyvärr finns det alltid måndagsexemplar! Jag har haft min i ett par månader nu och är jättenöjd! Köpte den av Leffe, Triton. Den är knäpptyst och lätt att ta bort och göra ren. Jag tar ut den 2 ggr/vecka och sköljer av den och den låter aldrig när jag sätter tillbaka den. Jag tycker att du ska byta ut din! Det måste vara något fel på den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Polarens 4:a tvärdog häromdagen... bara lade ner. Men vissa barnsjukdomar får man la dras med i början. Dock skulle han få en oceanrunner av mig o jag den koralian av honom... hehe.. tur man inte hann byta! Annars var den tyst o fin, tja väldigt tyst blev den ju då den dog helt :)

Ska nog ha två 3:or i mitt 450 aquamedic percula 120 så blir det fin turbulens.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon ska alltid vara värst... hahaha. Kanske två 4or då... Men vill ha korallsand, finaste storleken o vill inte snurra iväg den som en sandstorm, dock är ju "strålen" från pumpen bred.

det är iofs två 1000 som pumpar runt vatten från ett fack till höger + 1500 literspump som sköter ytavrinningen. Duger det??? ;)

Dave

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...