Nizztos Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Har sett lite tips om att man kan tex sätta fraggar på faxe eller mindre bitar av LS samt att riffkeramik har små fötter. Behöver dock ett snabbt tips om plana fötter ca storlek av 5krona för ett par fraggar jag har. De står nu bara på lite reefbond och de välter hela tiden. Behöver limma fast dem i något plant. Riffkeeramiken verkar idealisk, men vill ha något lite kvickare än postorder från tyskland.LS har jag inte och faxe vet jag inte var jag hittar i göteborg (samt att jag inte vet hur lätt det är att hitta små plana bitar).Tips någon? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 faxe lär ju finnas på varenda djuraffär.. köp en bit faxe sen tar du fram hammaren och ordnar lämpliga bitar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.