Tonytiger Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 hej jag har ett akvarium som är ca 1,5 månadergammalt som just nu bara har några sniglar , erimiter , sjöstjärnor och en läderkorall...nu har jag varit borta en vecka och har haft någon som kollat till akvariumet men när jag kom hem hade jag fått en massa små vita/silveriga kryp som springer run på mina stenar och allt hade blivigt mycket grönare....anledning och var är det som har kommit?mvh tony Citera
Scooby_doo Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 normalt under uppstart med dessa smådjur och samt gröna alger.inget skadligt och brukar försvinna.~Henrik Citera
Laggeman Postat 23 april 2007 Postat 23 april 2007 Alger på stenarna kommer som oftast när ett kar är nytt. De små krypen du har är bara bra, de kommer bli foder åt dina första fiskar, så du ska nog inte vara orolig. Sök på copepods, så hittar du en del som kan vara av intresse. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.